Zieke kids als VIP tijdens MotoGP Assen 2022

De 91e Dutch TT was als evenement een groot succes en dat geldt ook voor Stichting Zorgeloos Kind. Hoe mooi is het om zieke kinderen en de familie van dichtbij al het motorspektakel te kunnen laten zien. In de VIP-Box van de EG Group was het 2 dagen een groot feest en de gezinnen hebben echt enorm genoten van het spektakel, van de mensen, en van het warme ontvangst van de medewerkers van de EG group. De kinderen zijn allemaal ‘moe’ maar met een hele grote glimlach naar huis gegaan en dat is de reden waarom we dit zo graag doen

Op zowel de zaterdag en de zondag hadden we bij Stichting Zorgeloos Kind de mogelijkheid om gezinnen uit te nodigen voor de 91e Dutch TT van Assen. In de VIP-Box van de EG Group konden we de gezinnen ontvangen en hadden de gezinnen een ‘niet te drukke’ en ontspannen locatie om de prachtige races bekijken.

Al vroeg waren de gezinnen aanwezig om zo de drukte voor de zijn. Ook parkeren kon dicht bij de ingang zodat ze niet ver hoefden te lopen. Beide dagen stonden ze vooraan en was het eten en drinken top geregeld. De kinderen hadden nog nooit een motorrace in het echt gezien en ze hebben met open mond gekeken naar de verrichtingen van deze helden. Uiteraard even schrikken als een coureur onderuit ging, maar weer blij als ze weer overeind krabbelde en gezond een veilige plek konden zoeken.

Vooral de uitloopronden waren geweldig voor de kids. De coureurs zo dicht bij en ook nog zwaaien, is natuurlijk voor de kids geweldig.

Beide dagen is een groot succes geworden en de gezinnen hebben echt een topdag mogen beleven. Dit vooral dankzij onze partner: de EG Group. We zijn enorm blij en trots om zo’n partner te hebben, waar de mensen zich zo betrokken voelen bij Stichting Zorgeloos Kind