Stichting Zorgeloos Kind heeft ons hoop en een nieuwe start gegeven!

Na heel veel tegenslag, kwam eind oktober 2017 er een grote klap achteraan: onze oudste zoon kreeg de diagnose acute lymfatische leukemie. Een heel donkere tijd, die wij eind dit jaar hopen af te sluiten met de bloemenkraal. Die krijgt je kanjer aan zijn kanjerketting als je de behandeling succesvol af mag ronden.

Wij zijn enorm blij dat Stichting Zorgeloos Kind zich aan de actie Samen sterk voor Willem, die vrienden van ons voor ons gestart zijn, wilde verbinden.

Onze financiële situatie was door een hele hoop pech al erg slecht en doordat wij beiden 24/7 thuis en in het ziekenhuis nodig waren, konden we niet werken. Niet alleen heeft de stichting ervoor gezorgd dat de inzameling via hun rekeningnummer mocht, maar ze hebben nog veel meer goeds gedaan. Zo hebben we genoten bij motorraces en fantastisch georganiseerde uitjes. Momenten waarop je er even uit bent, plezier hebt samen en een lach op het gezicht van je kinderen ziet. Onbetaalbaar.

Ook zij hebben voor ons ingezameld, maar het allermooiste was wel de tomeloze, eindeloze en onzelfzuchtige inzet van de mensen van Stichting Zorgeloos Kind zelf. Zij vinden namelijk dat wij -en heel veel andere gezinnen- al genoeg ellende op ons bord hebben en zij wilde ons helpen. Zij hebben net zo lang bij onze hypotheekverstrekker om een gesprek gevraagd totdat dat deze er ook kwam. De nieuwe deal die ze hebben gesloten, was voor ons meer dan hoop. Het was een nieuw begin! Er is weer perspectief! We zijn keihard aan het werk om ons leven weer op te bouwen en toe te werken naar een fijne woning voor ons gezin.

Stichting Zorgeloos Kind helpt veel gezinnen als de onze met al hun energie, zonder er ook maar iets voor terug te willen. De stichting helpt die gezinnen op vele manieren, voor en achter de schermen. Wij zijn dan ook enorm dankbaar! Er zijn vele goede doelen die het verdienen om gesteund te worden, maar Stichting Zorgeloos Kind is meer dan alleen maar een goed doel. Het is een stichting met een HART. Alle donaties aan deze (officieel met ANBI-status erkende) stichting komen op de goede plek. Van harte aanbevolen!

Met dankbare groet,
Michiel, Alinda, Willem en Benjamin