Stichting Zorgeloos Kind als VIP bij Vitesse

Op 2 maart was de wedstrijd Vitesse – FC Twente in de Gelredome in Arnhem. Voor deze wedstrijd hadden we de beschikking over de VIP-lounge van Cleanmat waar we meerdere ‘zieke’ gezinnen konden ontvangen. De wedstrijd was spannend, maar voor Vitesse een domper omdat de 3 punten meegingen naar Enschede. De gezinnen hebben een prachtige avond gehad en een leuke wedstrijd mogen beleven vanaf een top plek.

Een uur voor aanvang konden de gezinnen parkeren bij de hoofdingang om zo warm te worden ontvangen door medewerkers van Vitesse en de mensen van Stichting Zorgeloos Kind. Helemaal bovenin het stadion zit de mooie VIP-lounge van Cleanmat waar de gezinnen zowel van uit binnen en buiten de wedstrijd goed konden bekijken. Uiteraard werd er ook voor de inwendige mens gezorgd en was het volop genieten vanaf grote hoogte. Voor Vitesse was het niet de avond waar het op had gehoopt omdat de wedstrijd met 1-2 werd verloren van FC Twente. Wel was het een uiterlijk vermakelijke wedstrijd voor de ‘neutrale’ toeschouwer en de gezinnen hebben een topavond mogen beleven.

Na de wedstrijd werd er nog even wat gedronken nagepraat, waarna de reis naar huis werd ingezet. Wij willen Cleanmat en Vitesse hartelijk danken voor de gastvrijheid en we hopen op voor Vitesse dat ze zich kunnen handhaven in de Eredivisie van het voetbal.