Samen Sterk voor Willem

Wij van Stichting Zorgeloos Kind hebben begin maart dit jaar Willem en zijn familie leren kennen. Een fijn, hecht en warm gezin waarbij Willem eind 2017 getroffen is door kanker. Wat er mis kon gaan met dit gezin, is ook echt mis gegaan, met als resultaat dat er een moeilijke situatie is ontstaan voor dit gezin. Appel en Eelman heeft vrijwillig een prachtige site gebouwd met als titel: Samen Sterk voor Willem.

U kunt dit gezin helpen door het doen van een donatie en met heel veel donaties kunnen we dit gezin weer helpen aan een toekomst. Een toekomst met weer een ‘fitte en gezonde’ Willem en met een meer zorgeloos bestaan voor het hele gezin. Juist ‘Zorgeloos’ is daarin het steutelwoord, en wij met Stichting Zorgeloos Kind willen graag meedoen om een steentje bij te dragen.

Helpen jullie mee??