Robin Stuive overleden

Op 6 november is Robin Stuive overleden na een heel lang en moedig gevecht. Robin is maar 15 jaar geworden en wij wensen uiteraard Papa, Joyce, Mama, Kyano en Féline heel veel sterkte toe na dit grote verlies. Robin was nooit chagrijnig of negatief, ondanks dat hij heel erg veel in het ziekenhuis heeft gelegen. Wij zijn als Stichting trots om Robin gekend te hebben en uiteraard zullen we hem niet vergeten.

Robin was een vrolijke jongen en vol levenslust. Jaren geleden kwam hij voor het eerst op een motorrace kijken en vond het echt geweldig. Maar wat heeft Robin veel in het ziekenhuis gelegen en is hij vaak geopereerd. Een paar jaar geleden hebben we geholpen bij het vergoeden van een behandeling in Duitsland, waar hij heel veel baat bij heeft gehad. Maar telkens moest hij weer het ziekenhuis in voor een behandeling of operatie en telkens bleef hij optimistisch. Maar 6 november was de energie op en is hij overleden

Het telefoontje van Papa Erik met dit nieuws is er één die we niet snel vergeten. Ik ben mijn zoon en mijn allerbeste maatje kwijt waren zijn woorden. De uitdrukking 2 handen op 1 buik is misschien de tekst die hier het beste bij past. Wij gaan ervoor zorgen dat Robin met ons mee blijft racen en dat hij niet snel vergeten zal woorden door ons.

Familie heel veel sterkte met dit grote verlies