Nick helpt nu Stichting Zorgeloos Kind!

Nick en zijn familie hebben een verschrikkelijk jaar achter de rug. Samen hebben ze veel moeten doorstaan, maar wel met het resultaat dat het een stuk beter gaat met Nick. Natuurlijk zal de weg nog lang zijn voor volledig herstel, maar stapje voor stapje gaat Nick weer vooruit. Stichting Zorgeloos Kind heeft een jaar dit gezin geholpen om ervoor te zorgen dat het ‘normale’ leven gewoon door kon gaan. Nu het een stuk beter gaat en vader en moeder weer kunnen werken, wilde Nick wat terug doen. Afgelopen week kregen wij een prachtige cheque overhandigd van 500 Euro, waar we super blij mee zijn en waar we weer mooie dingen voor kunnen doen.

Begin 2021 werd er bij Nick AML (Acute Meyloide Leukamie) vastgesteld. Vanaf dat moment werd het PMC (Prinses Maxima Ziekenhuis) het terrein waar Nick veel tijd heeft door gebracht. Na diverse complicaties heeft Nick ook nog 17 dagen op de IC gelegen en heeft hij heel hard moeten vechten voor zijn leven. En dat het een vechter is, dat heeft hij inmiddels ruimschoots bewezen, want het gaat inmiddels een heel stuk beter met hem.

Positief kijkt Nick naar de toekomst met het doel om weer naar school te kunnen en weer de sport ‘Rugby’ op te kunnen pakken.

Wij danken Nick en zijn familie voor het vertrouwen en inzet om ons te steunen door middel van deze prachtige cheque.