Lachende gezichten zien FC Twente verliezen

Stichting Zorgeloos Kind was weer uitgenodigd door FC Twente om met een groep gezinnen te komen kijken naar de wedstrijd FC Twente – GA Eagles op zondag 18 november. Het werd een hele gezellige en koude middag met veel blije gezichten. Het blijft een spektakel om een wedstrijd van zo dichtbij mee te maken en dat naast de fanatieke aanhang van FC Twente, VAK P. Helaas verloor FC Twente met 1-0 van de Eagles, maar de middag was voor de aanwezige gezinnen zeer geslaagd.

Het was koud in de Grolsch Veste, maar in VIP-box van FC Twente was het heerlijk vertoeven. Alle gezinnen waren keurig op tijd en genoten voor de wedstrijd al van allerlei lekkere dingen. Er waren ook gezinnen uit Deventer aanwezig en die waren natuurlijk fan van de GA Eagles, maar bij Stichting Zorgeloos Kind kunnen de fans van beide partijen prima met elkaar opschieten en naast elkaar zitten. Net voor de wedstrijd gingen de meeste mensen buiten zitten op de comfortabele stoelen om de sfeer in het stadion te proeven. De 1e helft was niet best en net voor rust kwamen de GA Eagles op voorsprong.

In de rust even opwarmen met wat drinken en lekkers en snel naar buiten voor de 2e helft. Zou FC Twente nog terug kunnen komen? De 2e helft was wat betreft voetbal beter dan de 1e helft, maar gescoord werd er niet meer en zo ging GA Eagles met de 3 punten terug naar Deventer. De ene helft van de gezinnen tevreden en de andere helft redelijk teleurgesteld. Na de wedstrijd nog even opwarmen en bijkomen om daarna weer richting huis te gaan na een fantastische middag in de Enschede. Speciale dank gaat weer uit naar onze trouwe gastvrouw ‘Hedy Wijma’ en natuurlijk naar FC Twente voor de gastvrijheid.