IDM Race Zolder - Teamkleding - Jaarprogramma

Beste sponsoren en supporters.

Nu iedere motorsportliefhebber zich verheugt op a.s. weekend GP Assen (wij ook) hebben wij toch ook een mooi evenement waar wij jullie voor willen uitnodigen.

Zondag 8 Juli rijden wij onze wedstrijden in het kampioenschap IDM op Zolder. Wij hebben daar een pits en VIP box en willen jullie daar voor uitnodigen.

Er komen gelukkig weer veel gezinnen en die hopen wij met behulp van jullie weer een dag te “ontzorgen”. Wanneer we dan met een gezellige club bij elkaar zijn is dat ook voor de gezinnen prettig.

Voor de gezinnen, sponsoren en de vrijwilligers zorgen we voor entreekaartjes en voor belangstellende kunnen we misschien met korting kaarten kopen. Normaal is de entree voor de Zondag € 25,- maar we gaan proberen om teamkorting te regelen.

Wel hebben we weer onze bekende catering met diverse broodjes, soep en uiteraard ook wat te drinken.

Dus zet deze dag in jullie agenda en kom naar Zolder!

Kom via het hotel de Pits aan de overzijde van het circuit waar je via een loopbrug zo het circuit op loopt. Vorige jaren was het nog wel eens een probleem om daar te komen omdat je door overijverige Boa’s werd tegengehouden. We zullen deze informeren dat jullie gasten van SWPN/Stichting Zorgeloos kind zijn, zich bij ons moeten melden en dan is het geen probleem meer.

Het adres daar van is;

Hotel de Pits
Sterrenwacht 143
Terlamen.

Dus meld je aan bij Stephan of Aart zodat wij weten met hoeveel gasten wij rekening moeten houden en wij hopen jullie een mooie dag te bezorgen.

Ook willen wij nogmaals kenbaar maken dat de teamkleding helemaal up-to-date beschikbaar is.

Klik hier voor de bestellijst als PDF.
Klik hier voor de bestellijst als Excel document.

Klik hier voor het jaarprogramma 2018