Gezinnen op de voorste rij bij TT-Assen

Zoals ieder jaar was Stichting Zorgeloos Kind te gast in de VIP-box van de EG-Group tijdens de TT van Assen. De Stichting had ook dit jaar weer op de zaterdag en zondag gezinnen te gast welke de races konden bekijken vanaf een van de mooiste plekken van het circuit. Ze keken hun ogen uit en vonden het fantastisch om alles van zo dichtbij te kunnen volgen. Het waren heerlijke warme dagen en wij kijken met Stichting Zorgeloos Kind terug op een zeer geslaagd evenement.

Omdat er sinds dit jaar op zowel de zaterdag als zondag races in de GP worden verreden, is het op beide dagen druk op het circuit. Dat betekende dat de gezinnen vroeg aanwezig waren op de parkeerplaatsen, van waar ze naar de VIP-box van de EG-Group werden vervoerd. Beide dagen konden de gezinnen de races op deze prachtige plek bekijken en werden ze voorzien van voldoende eten en drinken. Zo is ook dit een onvergetelijk uitje geworden! Einde van beide dagen waren ze, mede door het warme weer, vermoeid, maar ook een mooie herinnering rijker!

Wij willen de EG- Group bedanken voor hun gastvrijheid en de goede zorgen. Wij kijken alweer uit naar ons volgende evenement op het TT-circuit. Dat zal zijn tijdens de JACK’S Racing Day op 13 augustus 2023. Een week later (20 augustus) rijden wij onze thuisrace op het TT-circuit in het IDM kampioenschap.