Veiling bij herberg De Engel voor SZK weer een groot succes

Voor de derde keer op rij organiseerde Herberg de Engel te Dodewaard, weer een gezellige avond met muziek, lekker eten, drinken en een veiling waarvan de opbrengst in zijn geheel naar de Stichting zorgeloos Kind gaat.

Dit jaar was er in overleg een combinatie gemaakt met de jaarlijkse feestavond van de Dodewaardse ondernemersvereninging OVD en iedereen die zin had om deze avond mee te maken. Ruim 80 mensen waren aanwezig en het was weer als vanouds gezellig.

De veiling was wederom een gigantisch succes, er werd vol trots een cheque van bijna € 6000,- overhandigd aan Stephan Singer en Aart de Wit, bestuursleden van Stichting Zorgeloos kind. Later bleek het bedrag na een rest stukjes veiling en inbreng Paul Backbier die de muziek verzorgde deze avond zelfs boven de € 6000,- uit te komen.

Dit bedrag is ook mede tot stand gekomen door de “bruurs” Gidding. Deze hebben door verkoop van diverse spullen op allerlei evenementen € 1.000,- bij elkaar verdiend wat ook rechtstreeks van SZK gaat.

Wij zijn Herberg de Engel en de bruurs Gidding dan ook super dankbaar dat zij dit met heel veel inzet voor ons wilde doen. Stichting zorgeloos Kind zal ook zeker weer iets gaan doen met de inbreng en we zullen u daarvan zeker op de hoogte houden.