SWPN - SZK dankt Danny de Boer

SWPN / Official Partner of Stichting Zorgeloos Kind is een laagdrempelig, klein, maar professioneel raceteam met enorme ambities. Deze ambities zijn niet alleen maar gericht op motorracegebied, maar onze ambities gaan veel verder dan dat. Wij willen zoveel mogelijk gezinnen helpen waarvan een kind is getroffen door een ernstige of langdurige ziekte. Die glimlach van die kinderen geeft telkens weer de energie om er nog meer uit te halen.

Danny de Boer is de laatste 2 jaar bij ons in het raceteam actief geweest en we hebben een prachtige tijd met Danny gehad. Danny was altijd gemotiveerd zowel op de baan als ook met de kinderen die te gast waren op de verschillende evenementen. Het kleine SWPN / SZK heeft samen met Danny en Yamaha hele grote prestaties geleverd en zelf afgelopen jaar de titel in de Dutch Superbikes als ook de titel het prestigieuze IDM Superstock 1000 kampioenschap behaald.

Na dit kampioenschap was duidelijk dat Danny nog een stap voorwaarts wilde gaan maken en volgend seizoen zal Danny de Boer uitkomen in het IDM Superbike kampioenschap in het professionele team van Van Zon Remeha BMW team onder leiding van de sympathieke Belg Werner Daemen. Wij willen bij deze Danny de Boer hartelijk danken voor de 2 leuke jaren bij ons en voor zijn enorme inzet deze tijd. En uiteraard wensen ze we hem heel veel succes toe bij zijn nieuwe team.

SWPN/ SZK zal volgend jaar ook actief zijn in het IDM Kampioenschap. Net zo klein, maar professioneel als voorgaande jaren en onze doelstelling zal hetzelfde blijven: zover mogelijk komen in het kampioenschap en zo veel mogelijk gezinnen helpen op welke manier dan ook. Uiteraard blijven we jullie op de hoogte houden omtrent de ontwikkelingen.