Stichting Zorgeloos Kind regelt visvijver voor Youri

Youri van Lieshout is een 17-jarige jongen uit Lierop. Hij heeft een zeer zeldzame ernstige vorm van kanker waardoor zijn toekomst er niet echt rooskleurig uitziet. Ook zijn grote hobby sportvissen wordt op diverse locaties al moeilijk.

Nu zijn wij als Stichting Zorgeloos Kind benaderd door het Prinses Maxima Centrum in Utrecht of wij hier iets in konden betekenen.

En zoals jullie van ons gewend zijn is geen enkele uitdaging voor ons te groot.

We zijn aan het bellen en organiseren gegaan en hebben het voor elkaar gekregen dat er op dit moment een complete visvijver (20x30 meter) bij zijn ouders in de achtertuin gemaakt wordt. Zodanig dat Youri er nog lang en veilig zijn zo geliefde sport kan uitoefenen.

Dit was ook opgevallen bij SBS 6 en gisterenmorgen is daar een filmploeg geweest om e.e.a. vast te leggen en diverse interviews op te nemen.

Dit wordt uitgezonden op woensdag 10-01-2018 bij Hart van Nederland op SBS 6 om 22.30 uur.

Hoop dat jullie hiernaar kijken en mede het goede gevoel krijgen dat we als stichting weer een jongen en gezin hebben kunnen helpen.

Want let wel zonder jullie, of dit nu sponsoren, vrijwilligers of steunend zijn kunnen wij het ook niet.