Stichting Zorgeloos Kind gaan naar EuroDisney

Stichting Zorgeloos Kind gaat al meerdere jaren op vakantie met een grote groep ‘zieke’ gezinnen. De laatste 5 jaar waren we een weekend te gast in de Efteling en vierden we daar feest met veel zieke kinderen. In 2018 zullen we 4 dagen op vakantie gaan naar het prachtige EuroDisney in Parijs. Met hulp van vele sponsoren en donateurs zullen we voor de 3e keer in ons bestaan dit prachtige park aandoen met een hele grote groep. Uiteraard zijn we erg trots dat dit weer gelukt is en we willen er ook weer een groot feest van maken

Op donderdag 1 maart zullen we met meerdere bussen vertrekken naar Frankrijk. De nachten zullen we doorbrengen in het luxe Disney Hotel en uiteraard zijn er dit weekend meerder restaurants gereserveerd om ook de inwendige mens te verwennen. Op 2 en 3 maart brengen we met deze groep door op het park van EuroDisney waar de kinderen kunnen genieten van alle attracties en shows die er op het park worden gegeven.

Op zondag 4 maart zullen we weer terug reizen naar Nederland, waar we bij aankomst nog gaan genieten van een uitgebreid afscheidsdiner. Wij hopen dat na de reis ieder gezin zal terugkijken op een onvergetelijke gebeurtenis en dat ze even alle ellende kunnen vergeten.