Sander Tempel overleden

Op dinsdag 24 april is Sander Tempel uit Assen overleden. Sander is maar 11 jaar geworden en vocht al enige tijd tegen kanker. Sander was een echte stoere jongen, ondernemend en gek op de formule 1 en dan met name op Max Verstappen. Afgelopen januari kregen Sander en zijn ouders te horen dat Sander niet meer te helpen was en dat hij dit gevecht niet kon winnen. Een oneerlijke gevecht en nu heb je eindelijk rust en ben je klaar met deze vreselijke strijd.

Wat genoot Sander vorig jaar bij Stichting Zorgeloos Kind, hij mocht zijn idool Max Verstappen ontmoeten en wat heb je daar enorm van genoten. Nog kort geleden sprak ik zijn moeder met een grote verrassing dat hij nog een keer Max de hand mocht schudden tijdens de Jumbo Racedagen en ik weet dat jij Glunderde van geluk toen je dit nieuws kreeg. Je was bezig om iets moois te maken voor Max Verstappen en uiteraard gaan we er voor zorgen dat dit terecht komt bij jouw Formule 1 held.

Wij wensen Jacob en Frida heel vele sterkte met dit grote verlies.