Kerstmarkt van de Juliana school in Arnhem

Begin november 2023 werden wij benaderd door Amber Peters van Ton, met een ontzettend leuk initiatief. De Juliana school in Arnhem, waar zij werkzaam is, was samen met de ouderraad en de evenementen manager een kerstmarkt t.b.v. een goed doel aan het organiseren. Amber kwam met het goede idee om het dit jaar voor Stichting Zorgeloos Kind te doen. De kinderen van de groepen 3 t/m 8 hebben met hun creativiteit prachtige dingen gemaakt die op de kerstmarkt verkocht werden. Opa’s, oma’s, vaders, moeders en belangstellende hebben deze kerstmark druk bezocht en veel spulletjes gekocht.

Dit alles heeft een fantastisch bedrag van € 1.816,10 opgebracht!

Stichting Zorgeloos Kind heeft als doel een langdurig ziek kind samen met zijn of haar gezin een dag of weekend te ontzorgen. Wij organiseren diverse activiteiten met gezinnen, o.a. een bezoek in de VIP-box tijdens een voetbalwedstrijd van Vitesse, uitnodigingen naar diverse motorrace wedstrijden, meevaren in onze eigen luchtballon en eens per jaar met meer dan 50 gezinnen een lang weekend naar de Efteling of Euro Disney. Dit alles doen we met mensen die 100% vrijwilliger zijn. Daarnaast ondersteunen we de families die het financieel zwaar hebben. Zo hebben we als voorbeeld voor een aantal gezinnen een rolstoelbus gekocht, een scootmobiel aangeschaft en alternatieve behandelingen betaald. Dit is nog maar een kleine greep uit de verhalen die wij als stichting kunnen vertellen.

Daarom is deze geste zo super leuk om mee te maken. Het sterkt ons in hetgeen we doen en het voelt ook echt als een stukje waardering. Wij kunnen met deze opbrengst weer activiteiten organiseren voor gezinnen met een langdurig ziek kind.

Door de jaren heen hebben wij wel geleerd dat gezondheid niet vanzelf sprekend is.
De opbrengst van de kerstmarkt is € 1.816,10 dat is een fantastisch bedrag waar wij zeker weer mooie activiteiten mee kunnen realiseren.

We willen dan ook alle mensen die hieraan meegewerkt hebben super bedanken!

Wilt u ons volgen om op de hoogte te blijven van onze activiteiten? Kijk dan op www.stichtingzorgelooskind.nl of wordt vrienden met ons via Facebook of Instagram.

Namens het hele team van Stichting Zorgeloos Kind nogmaals super bedankt aan iedereen die hier aan heeft meegewerkt!