Een fijn en gezond 2024 gewenst!

Lieve mensen,

Ook wij willen jullie namens SWPN/Stichting Zorgeloos Kind een fijn en gezond 2024 toewensen.

Wij kijken met een goed gevoel terug naar 2023. Leuke evenementen met gezinnen mogen doen en een prachtig raceseizoen gehad. En als kers op de taart het kampioenschap van Melvin van der Voort samen met het SWPN team. Dit alles geeft ons weer heel veel energie om er in 2024 weer volop tegenaan te gaan!

Voor de kinderen staat er onder andere weer een lang weekend in de Efteling gepland. En uiteraard nog veel meer! De diverse aanvragen die wij ontvangen met de vraag om hulp gaan we ook dit jaar met de grootste zorg bekijken, en waar het kan, zullen wij helpen. Maar dit alles kunnen we echt zonder jullie (financiële) hulp. Nogmaals super bedankt hiervoor.

Met SWPN zijn we volop bezig om er voor 2024 weer een mooi team met een sterke rijdersbezetting neer te zetten. Zodra we hier meer nieuws over hebben zullen we jullie dan ook direct berichten.

Kortom we gaan weer volop aan de bak en hopen dat we jullie ondersteuning daar weer voor krijgen. We hebben inmiddels wel geleerd dat gezondheid iets groots is wat we allemaal moeten koesteren en zeker niet vanzelfsprekend is.

We hopen jullie in 2024 te mogen ontvangen op een van de evenementen waarvan de data ’s hieronder te zien zijn:

Super bedankt voor jullie bijdrage hierin, in welke vorm dan ook!

Vriendelijke groeten
team SWPN/Stichting Zorgeloos Kind