Duncan Knoester overleden

Vandaag ontvingen wij het trieste nieuws, dat op 16 augustus 02:30 Duncan Knoester is overleden. Duncan is maar 6 jaar oud geworden. Duncan vocht al enige tijd tegen de vreselijke ziekte ‘kanker’ en heeft deze oneerlijke strijd afgelopen nacht verloren.

Op 20 mei jl hebben wij Duncan en zijn ouders leren kennen bij de Jumbo Racedagen op Zandvoort. Hij heeft daar zijn grote idool ‘Max Verstappen’ mogen ontmoeten en ook daar is de geweldige foto hierboven genomen. Diep respect gaat uit naar John en Petra (ouders van Duncan), die echt alles voor Duncan hebben gedaan om hem te helpen en om hem nog mooie dagen te geven. Toen wij jullie bovenstaande foto gaven, waren jullie zo enorm trots op jullie kanjer en dat is ook meer dan terecht. Duncan was vrolijk en ging door en wat kunnen wij ‘volwassenen’ daar nog veel van leren. Ook is bovenstaande foto (in groot formaat) in Hongarije tijdens F1 wedstrijd nog bezorgd bij zijn idool ‘Max Verstappen’ en misschien heeft deze bij hem al een mooi plekje gekregen.

Wij wensen John en Petra heel veel sterkte toe met dit grote verlies en wij van Stichting Zorgeloos Kind zullen Duncan niet vergeten.